Advance Toning System

Melilea Advance Toning System – Lakukan senam wajah agar kulit cantik berseri! 

Senaman wajah 15 minit setiap hari menjadikan wajah cantik, muda dan berseri

MELILEA ADVANCE TONING SYSTEM merupakan kosmetik tanpa proses pembedahan. Sangat selamat dan efektif memperbaiki kesihatan dan kecantikan anda. Melilea Advance Toning System memberikan hasil yang memuaskan tanpa waktu penyembuhan dan biaya pembedahan.

Ianya dapat memberikan hasil yang dapat di lihat secara Visual dalam waktu yang sangat singkat ketika anda melakukan Senam Muka melalui titik akupuntur di wajah anda dengan menggunakan Advance Toning System.
MELILEA ADVANCE TONING SYSTEM menggunakan teknologi arus mikro yang mengalirkan getaran ringan ke dalam kulit yang menegang dan merehat otot wajah anda. Proses menegang dan merehatkan otot yang berulang-ulang adalah cara yang efektif untuk senaman, menguatkan, menegangkan otot muka yang kendur.




Advance Toning System terdiri dari 2 bahan:



Skin Toning Module
Hydrating Facial Gel

 Skin Toning Module adalah sebuah alat senam wajah yang dioperasikan dengan bateri. Tombol yang simple sangat mudah digunakan bagi pengguna untuk menghidupkan/mematikan dan mengubah kekuatan arus.
Alat ini menggunakan bateri 9V. Bentuk yang moden, berkualiti dan berteknologi tinggi telah menjadikannya satu sistem senaman muka yang paling selamat dan efektif. 

Hydrating Facial Gel berfungsi sebagai pelembap, penyejuk dan memperbaiki kulit wajah. Digunakan bersepadu dengan Skin Toning Module bagi mengembalikan kesihatan kulit wajah. Mengandungi Alantoin untuk menyejukkan kulit yang sering bermasalah. Pelembap ini diperkaya dengan Asid Hialuronik untuk membantu mengurangkan tanda-tanda penuaan. 


Pn Noraini telah mengalami transformasi dan penegangan kulit muka setelah menggunakan ATS. Proses ini dijalankan selama 15 minit, point2 acupunture digunakan untuk senaman muka. Lihatlah raut wajahnya yang naik, lebih bermaya dan lebih berseri selepas menggunakan ATS.

Ini pula adalah sebahagian testimoni yang telah mengalami perubahan menggunakan produk ATS.

Penggunaan ATS beserta pemakanan Melilea Organic Greenfield benar-benar merubah penampilan dan raut muka wajah. Tiada sebarang penggunaan bahan suntikan, pembedahan dan kulit wajah jelas lebih cantik dan berseri.

Setelah menjalani urutan muka dengan ATS, raut wajah wanita ini lebih segar dan dagu terbentuk lebih runcing. Cik Fatimah telah menjalani proses 'Uplift' selama 30 minit dan kelihatan dagu semakin runcing, pipi yang semakin naik, kulit yang semakin cerah dan segar.

Proses urutan 'uplift' wajah yang menaikkan otot pipi, meruncingkan dagu dan mencerahkan kulit wajah. Wanita ini telahmenjalani rawatan urut ATS dan raut wajahnya lebihi terbentuk, tulang pipi semakin jelas, dagu semakin runcing dan kulit lebih cerah dari sebelumnya.

ATS mampu menaikkan raut wajah muka agar nampak lebih muda dan berseri.

Perbandingan 

Salon vs Melilea ATS vs Pembedahan
 
Salon  : alat besar dan mahal, dilakukan oleh ahli kecantikan, biaya mahal , hasil tergantung pada peralatan dan keahlian beautycian, waktu yang digunakan lama

Pembedahan : dilakukan oleh pakar bedah plastik, biaya sangat mahal , hasil tidak semulajadi, risiko jangkitan kuman dan komplikasi lain setelah pembedahan, waktu penyembuhan mengambil masa yang lama

Melilea ATS : Ukuran kecil dan dapat dipegang tangan, Do It Yourself (D.I.Y) dan mudah digunakan, alatannya mampu dimiliki, hasilnya sangat efektif dan dapat dilihat sebaik selesaih digunakan, waktu yang diperlukan hanya 10-15 minit dirumah. 

RM360.00

-->