Melilea Progene

Melilea Progene lahir daripada kajian yang terperinci dan pengawalan kualiti yang ketat untuk menghasilkan suatu produk yang dapat memberikan kecantikan dan pada masa yang sama memberi kesihatan yang baik. Tiada di antara 70 negara, 3500 kajian dan 3,200,000 dokumen yang dikaji mempunyai formulasi yang sama dengan Melilea Progene. Prinsip asas dalam penciptaan produk ini adalah berdasarkan pada aplikasi sistem keseimbangan Yin Yang dalam perubatan Cina dan perubatan Barat yang menggunakan SOD untuk menyingkirkan radikal bebas. Kajian dan perkembangan produk ini telah mengambil masa yang lama, tenaga manusia yang ramai dan duit yang banyak dilaburkan untuk mencapai kejayaan yang terbaik.
Melilea Progene juga digunakan dan turut disyorkan oleh beberapa ratu cantik antarabangsa, ia banyak dilaporkan dalam surat khabar dan majalah kebangsaan.
Faktor Penuaan
Sains telah menemui bahawa penuaan adalah berkait rapat dengan radikal bebas. Akibat daripada tekanan hidup pada masa kini, ramai orang telah mengamalkan cara hidup yang tidak sihat. Mereka kurang atau langsung tidak bersenam, sering merokok dan mempunyai tabiat pemakanan yang tidak teratur. oleh sebab itu, badan mereka telah dicerobohi radikal bebas dan ini juga telah menyebabkan sistem badan tidak dapat berfungsi dengan baik dan membawa kepada pelbagai penyakit, masalah kulit dan masalah penuaan awal.
Radikal bebas merupakan suatu molekul yang amat kecil, lebih kecil daripada virus dan bakteria. Ia merupakan bahan binaan asas badan kita. Radikal bebas merupakan molekul yang tidak stabil dan untuk mencapai kestabilan, radikal-radikal bebas ini akan cuba untuk merampas elektronn daripada sel-sel yang berhampiran untuk mencapai keseimbangan. Akibatnya, radikal bebas akan merosakkan sel dan tisu normal sehingga menyebabkan degenerasi fungsi badan.
Program Pembaharuan Sel
Melilea Progene merupakan suplemen untuk kecantikan dan kesihatan yang sesuai untuk lelaki atau pun perempuan. Melilea Progene mengandungi nutrien SOD yang berkualiti tinggi dan terbukti dapat menyingkirkan radikal bebas dalam badan kita.
Enzim Super Oxide Dismutase (SOD)
Ditemui oleh Saintis Amerika, McCord dan Fridovich pada tahun 1969 dan telah digunakan dalam penyembuhan klinikal selama lebih kurang 30 tahun. SOD boleh diekstrak daripada haiwan atau pun tumbuhan dan wujud dalam semua benda hidup seperti burung, gandum, buah oren, bayam, cili, susu (termasuk susu ibu) dan yis.
Dalam bidang perubatan, SOD telah diketahui dapat digunakan dalam keadaan yang berkaitan dengan penuaan seperti memperbaiki keadaan kulit yang berpigmentasi, diabetis, katarak, masalah jantung dan pelbagai masalah kulit.

Harga RM198.00